És akkor gratuláljunk

think-tank 2018.04.09.

Szar lehet most azon blogok és kommentek szerzőinek, akik holtbiztosan, végtelen önbizalommal hirdették, hogy Orbán most aztán bukni fog, megy mindenki a sittre és itt lesz a kánaán. Merthogy nem csak, hogy Orbán és rendszere nem megy a hűvösre az elkövetkező időszakban, hanem bizony újból kétharmaddal fog trónolni az ország maradékán, amíg azt is el nem lopja.

Nem lehet azonban erre rossz szava a jó magyar polgárnak: van az országban elég, a nemzeti öndicséretbe beleszerelmesedett, elvakult szellemi nyomorék, akik ezt megszavazták. Lehet itt választási csalásról meg tisztességtelen rendszerről beszélni, de hát az a kurva nagy helyzet, hogy ezek soha, senkit többé érdekelni nem fognak. Nem hogy a Fideszt nem, de a messiásként várt külföldi szövetségeket sem.

Gyenge vigasz, hogy a szavazatok többségét azért így sem sikerült megszerezni: a kormánypárt 50% alatt teljesített, de hát ez itt Agyarország, itt nem képviseleti demokrácia van (megj.: máshol se, de ebbe most ne menjünk bele), hanem időszakos királyválasztás.

Lesznek most nagy könnyek, mutogatás, kinek hogy kellett volna. Idén másodjára próbálkoztak azzal az orbáni trükkel, hogy nem kell itt semmit csinálni, csak jól összefogni, és akkor majd de hogy! Hát nem. Remélem a következő 4 év elegendő lesz arra, hogy mindannyian, Jobbiktól DK-ig eltakarodjanak és előkerüljön valaki, akinek legalább egy minimális politikai tehetség megadatott és lehetőség szerint még nem járatta le magát az egész ország előtt.

Külön köszönet illeti a külhoni magyarságot is szerető szavazataikért cserébe, reméljük az anyaországban dolgozók és adófizetőktől elvett pénzekből busás jattot kapnak majd hű szolgálatukért. Tudom, mi meg majd szeretetet, összetartozást, meg nagynemzeti feelinget.

Hogy Tóta W. szófordulatával éljek, van egy rakás ilyen az országban, akiknek elég Sorosozni meg migránsozni kettőt, belengetni a nagy magyar haza végét, és máris nem érik fel ésszel, mennyit lopott Kósa Lajos. Az egyetlen kérdés már csak az marad, mit lehet kezdeni ennyi idiótával.

Nem baj, van újabb 4 év kitalálni.

 

U.i.: Legalább az MKKP-nak nem kell visszafizetnie a kampánypénzt, máris megérte elmennem szavazni.

62 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éhesló 2018.04.09. 07:18:52

Hahahaha!
Nem jött össze, még soros pénzén sem.
A brüsszelita komisszárok támogatásával sem.
El kellene gondolkodnotok, már ha képesek vagytok erre egyáltalán.

Most lehetne esetleg pár évig szerény önkritika, hallgatás a hazudozás és magyargyűlölet helyett?

www.valasztas.hu/dyn/pv18/szavossz/hu/l50.html

Sexual Harassment Panda 2018.04.09. 13:46:19

" kormánypárt 50% alatt teljesített,".
Véletlenül kifelejtetted az egyéniket, balfasz

Jakab.gipsz 2018.04.09. 14:13:18

Gyuribá ez még csak az első menet volt.

nemecsekerno_007 2018.04.09. 14:20:09

Ugyan nézzetek már magatokba.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.09. 14:20:29

Mosmar jo lenne vmi uj ajvekolast is kitalalni mer az eddigi ajvek 2x 2/3ot hozott a patas szotyolasnak.

Vaty tikteket is o fizet?

midnightcoder2 2018.04.09. 14:38:59

Az a bajotok, hogy igazából annál tovább, hogy mennyit lopott a Kósa egy centivel sem láttok. Pl. hogy itt 1986 óta két pofára lop a mindenkori kormány, kivéve Antallékat akik ehhez is hülyék voltak, helyettük akkor is az MSZP lopott. Ergo kis hazánkban, ahol a polgár több mint 30 éve ahhoz van szokva, hogy a mindenkori politikai elit szétlopja az országot, ezzel nemigen lehet nyerni. Talán még Tocsik idejében lehetett, mert addig a lopásoknak nemigen volt sajtója. De azóta már ezen a téren eléggé elveszítette az érzékenységét az istenadta nép.

A másik oldalon pedig egy olyan országban ahol már járt tatár, török, habsburg, szovjet, és van egy egymilliós nem túl sikeresen integrált kisebbség, elég nehéz eladni az istenadta népnek, hogy az idegen szép.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 17:45:29

Így van.

Az eredmény sajnos egyértelmű, és világos, nincs mit magyarázni, mert választási csalás ugyan volt, de a listás majdnem 50%-ot semmi sem magyarázza, csak, és kizárólag az, hogy ez az 50% tényleg beszopta a Fidesz hazugság-propagandát, amit egyoldalúan nyomott a fejükbe. És bár persze emiatt sem volt fair a választás, de ahhoz azért a hülye emberek is kellettek, hogy ezt így beszopják.

A következmény pedig az, hogy Magyarországnak olyan óriási Mohács kell, hogy még ezek a hülyék, az 50% is felfogja, hogy a kormány hazudik. Amihez azért elég nagy pofon kell, mert az elkövetkező 4 évben a kormány nyilván még hatékonyabb agymosást fog kiépíteni.

Úgy nagyjából, majdnem a náci Németországhoz hasonló pofon kell sajnos a magyarok felének. Ez nagyon durva lesz, ezt az ország kurvára meg fogja szívni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 17:48:06

@midnightcoder2: azok, akik szerint az MSZP ugyanúgy lopott, akik csak idáig sem látnak el, azok iszonyatosan hülye emberek. kb ugyanolyan hülyék, mint akik elhiszik, hogy Németország veszélyes a migránsok miatt.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 17:50:40

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: a patás szotyolást nem tudják észérvek megállítani, mert több, mint 2 millió hülye támogatja. most már valamennyivel még több. ezt a 2 millió agyhalottat csak Mohács tudja meggyőzni. Nagy katasztrófa lesz ez Magyarországnak. kb, mint a II VH.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 17:52:59

@Éhesló: a náci Németország is azt hitte a francia hadjárat után, hogy most akkorát nyertek, hogy minden jó lesz, pedig csak feljebb emelték a tanulópénz összegét.

Éhesló 2018.04.09. 17:58:31

@Brendel Mátyás: menjél te a lejár szavatosságú nácizásoddal a tetves kurva anyádba.
Legalább az első 24 órában próbálnál meg elgondolkodni, miért buktok MINDEN országos választást 2006 óta.
De képtelen vagy rá.
Erre nincs mentség, még akkor sem, ha nem vagy egyedül ennyire hülye.

Éhesló 2018.04.09. 18:06:18

„Ne hisztizz.
A nép nem leváltható, a többsége nem Budapesten él és nem ismerősöd a Facebookon.
Így már érted?”
copyright by Halász 2018

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 18:38:32

@Éhesló: te még csak itt tartasz? Azt nem fogtad fel, hogy a kommentben ennél tovább gondoltam a dolgot.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 18:39:36

@Éhesló: a nácik a franciaországi hadjárat után is nácik voltak, és túl voltak egy pár győzelmen. a végén csak a bukásuk lett ettől nagyobb.

Éhesló 2018.04.09. 18:55:33

@Brendel Mátyás: menjél te a lejár szavatosságú nácizásoddal a tetves kurva anyádba.
Legalább az első 24 órában próbálnál meg elgondolkodni, miért buktok MINDEN országos választást 2006 óta.
De képtelen vagy rá.
Erre nincs mentség, még akkor sem, ha nem vagy egyedül ennyire hülye.

Te itt 2006 óta nem gondoltál semmit, mert jól olvashatóan sötét vagy és bunkó.
Ezért is buktatok el minden országos választást.
Nem kicsit.
Nagyon.

Belzebubo 2018.04.09. 19:24:48

@Éhesló: nagyon egyszerű, mert amíg van 2,5 millió übermagyar, hülye 19. századi hazaffy, akinek az agyát annyira elborítja a p-f-z nemzeti nagyság köde, hogy azt se veszi észre, ha a szemét kilopják - mint Te - adfig nyerni fog a viktátor. Amíg lesz pénz, amit ellophat. Csakhogy akik eddig fizették - Európa - már kurvára unják és elég hamar neg fognak szabadulni tőle

A biztos utas 2018.04.09. 19:37:04

@Belzebubo: Nem kell hulyezni azert senkit. Nyilvan sokan azert szavaztak igy, mert az ellenzek meg csak nem is probalt mondani semmit a migransokrol. Valahogy nem tunt fel senkinek, hogy itt most roluk szol minden Europaban. Kis leallas utan megint omleni fognak, ahogy Nyugat-Europaban latszik is, milyen rengetegen lettek. Ez ijeszto minden atlagos embernek, legyunk oszintek es szerintem nem veletlenul. Azert ezt a "migrans-lozung" dolgot kicsit at kellene ujra gondolni. A Jobbik nagyon keveset, de beszelt arrol, hogy probaljak megallitani a migraciot. A tobbiek eleve kerultek a temat. Ez szerintem luxus.

Éhesló 2018.04.09. 19:52:01

@Belzebubo: örülök, hogy szerinted ma nem bukott meg buktor.
Csak 2006 óta naponta tucatszor olvasom a magadfajták gyűlöletszeánszain, hogy amit a választásokon képtelenek voltatok szavazatokkal elérni, majd elintézi helyettetek pár brüsszelita komisszár, obamaki, hillary vagy az usa egy névtelen jóbarátja esetleg egy akasztgató, halomra lövő jelvény nélküli bérgyilkos osztag, vagy vörös forradalmár.

Csak 2006 óta látom, hogy hazudtok és hiába reménykedtek abban, mint 1910-22 között, vagy 1944-45-ben, 1956-57-ben a megszállók, kommunista elmebeteg tömeggyilkosok visszacsempésznek benneteket a vicces hatalmatokba, ez nem jón össze.
Nem vagyok jós.
De ha rajtam múlik - és láthattad van még ilyen ember a Kárpát medencében pármillió - nem is fog soha.
Ezért bár a pénzes és a véres reményeidet sem akarom romba dönteni, de ne fogadj nagy tétben arra, hogy a brüsszeli, berlini, párizsi cimboráitok fognak majd nektek ezüst tálcán hatalmat kínálni.
Most bőgtetek le olyannyira, ahogy ellenzék még nem bőgött le demokratikus választásokon soha orbánbasi előtt Magyarországon a történelem során.

Ezért 21 órával a történelmi győzelmünk után csak nevetek rajtad és a brüsszelita komisszárjaidon, meg a szar fenyegetéseiteken.
24 órával ezelőtt még akasztani akartatok, meg elkobozni.
Coki van.
Nem komcsi terror.
Úgyhogy kushadj és gondolkodj inkább, miért buktok ekkorákat 2006 óta.

Gleccsertetű 2018.04.09. 20:10:17

@Brendel Mátyás: mi lesz veled matyi, keeee műfasz a picsádba??? vagy kapsz migripélót?

lekvároshurka 2018.04.09. 21:02:13

“El lehet menni Magyarországról” :D

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:25:15

@Éhesló: a nácim is sok választást nyertek. de a végén a nácik buktak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:25:55

@Éhesló: a nácik is sok választást nyertek. de a végén a nácik buktak. sötét vagy, mint a bányató. tipikus Fidesz szavazó, 4 elemivel.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:29:23

@A biztos utas: a hülyeség már ott kezdődik, hogy valaki azt hiszi, hogy a migránskérdés Magyarországon a legfontosabb téma, és, hogy arról egy magyar pártnak mondani kell bármit is. semmi különöset nem kell róla mondani, Magyarországot nem érinti különösebben a kérdés. a németek meg inkább csinálják, jobban is fognak járni ezzel. Orbánék huszonezer migránst fogadtak be, és nagyjából az összes szavazó leszarja. de az összes szavazó fosuk egy ezres kvótától. egyszerűen elmebetegek vagytok.

chicks_for_free 2018.04.09. 21:34:38

szerintem egy olyan politikai erőt kéne létrehozni, amely az állam lehető legnagyobb mértékű leépítését tűzi ki célnak, és ehhez kínál gyakorlati megoldásokat. meg kell szabadítani a polgárokat az államtól. egyfelől. másfelől le kell építeni a kényszersorsközösségeket. nincs kötelező közös állami nyugdíj, kötelező közös állami egészségügy, oktatás, stb. és akkor nem lesz az életünkre akkora hatással, hogy ki kormányoz. ha az emberek maguk kell döntsenek életük legfontosabb kérdéseiben, nincs állambácsi, kedves vezető aki megteszi helyettük, akkor rá lesznek kényszerítve, hogy gondolkodjanak és utánajárjanak az igazságnak.

Éhesló 2018.04.09. 21:42:05

@Brendel Mátyás: kissé monotonná lettél, ezért nem érdemelsz mást, mint amit eddig is kaptál:

Menjél te a lejár szavatosságú nácizásoddal a tetves kurva anyádba!

Legalább az első 24 órában próbálnál meg elgondolkodni, miért buktok MINDEN országos választást 2006 óta.
De képtelen vagy rá.
Erre nincs mentség, még akkor sem, ha nem vagy egyedül ennyire hülye.

Te itt 2006 óta nem gondoltál semmit, mert jól olvashatóan sötét vagy és bunkó.
Ezért is buktatok el minden országos választást.
Nem kicsit.
Nagyon.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.09. 21:47:42

@Éhesló: te is azt a választ kapod, amire sosem tudsz semmit írni. a nácik is sok választást nyertek meg, de végül buktak, az a sok megnyert választás sem nekik, sem Németországnak nem volt jobb.

A biztos utas 2018.04.09. 22:54:00

@Brendel Mátyás:
Nos, jelenleg senki nem akar Magyarorszagra jonni, de itt nem is errol van szo. Aki Europaba eljott, nem fog hazamenni, foleg nem onkent es dalolva. Viszont ha a nemetek kizavarjak, akkor Magyarorszagra tud pl jonni, foleg, ha ideiranyitjak, mondvan, hogy itt van hely, befogadjuk, mert kotelezo. Utalja az orszagot, nincs eleg penz, de otthon meg rosszabb, ezert marad. Vegtelen szamu ilyen lehet majd itt kesobb, csak figyeld meg.
Amugy meg nem ertem, miert vagyok elmebeteg.

Jakab.gipsz 2018.04.10. 00:18:29

@Brendel Mátyás: Szia, már hiányoltalak, Soros csicska Brendel.

Ha már szóba hozta Mohácsot, kösz már ismét megvolt, úgy hívjuk, rendszer váltás 1989- (a statisztika nem hazudik).

Egy szerencsénk azért mégis van, a gazdád az a "sátánfajzat Soros" is, és te is, hülyék vagytok a tudomány-filozófiához.

Globális nyitott társadalmat akartatok csinálni, 1/2 eszűek, proletár diktatúra helyett, kissé átnevezve ?

Ám legyen megkapjátok ! De ne feledd, Ti akartátok.

Hamarosan kezdődik a második menet.

Jő látni azt, ahogyan kínlódtok, elbűvölően: ostobák, aljasok és ocsmányak vagytok, ilyen bűn, még nem volt a történelmet csinálók, történelemében.

simonpali 2018.04.10. 04:52:59

Arról írsz, hogy mennyire klassz, hogy legalább a kétfarkúaknak nem kell visszafizetni a kampánypénzt, ahelyett hogy lekúrnád őket azért, mert nem kérték fel a választóikat, hogy Budakeszin mindenképp szavazzanak Szél Bernadettre.Mert amennyire az nem működött volna, hogy lmp szavazók Bauert meg Niedermullert ikszelnek, annyira működött volna az átszavazás Budakeszin! És ehhez nem kell diplomás értelmiséginek lenni, hogy rájöjjön az ember. Tovabbmenve, ha a Jobbik visszarendeli összes, eleve esélytelen fővárosi jelöltjét cserébe Észak kelet magyarországi körzetekért (Vona, Mirkóczki, Jakab stb), akkor Orbánnak most garantáltan nem lenne 2/3-a.De ti bloggerek ahogy a szavazás előtt nem tudtatok egyetlen értelmes tanácsot adni, úgy nem tudtok most reálisan értékelni. Dicsérd csak az MKKP-t, végül is csak egy mandátum ment el rajtuk, nem igaz?

simonpali 2018.04.10. 04:59:34

@Brendel Mátyás: Miről beszélsz ember?!A nácik?Sok választást nyertek?Egyet ,barátom, az 1933ast.Utána Hitler beszántotta a weimari köztársaságot, és nem volt több választás! Vágod?

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2018.04.10. 07:15:39

@simonpali: 1933-ban sem volt többségük. Összefoghatott volna ellenük a többi párt.

bontottcsirke 2018.04.10. 07:48:57

Kár pánikolni, azt eddig is lehetett tudni, hogy fingisztán a nagy fing vezetővel fingacsgukkal a fingot vezetője. És ez a fingszag van egész ajrópa közepén.

Hajrá fingok, hajrá fingisztán!

Petrus Rosidus Maximus 2018.04.10. 08:19:19

Jó kis poszt! De a lényeg annak kitalálása, hogy mit csináljunk a vidéki suttyó-bunkó alul-iskolázott m1-et bámuló, migránsozó, rettegő alattvaló-agyú egy millió szavazóval 2022-ben?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 18:21:07

@A biztos utas: Pár ezer embert az ország képes befogadni, Orbán is befogadott ennyit, még mondták is a Fideszesek, hogy nem lehet gond. Akkor mi a faszra megy a hiszti?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 18:23:30

@Jakab.gipsz: jön még Orbánra kamion. érved nincs, ostobák vagytok. ne gyere nekem azzal, hogy a vidéki, műveletlen Fideszes csőcselék az intellektuális elit, te faszfej!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 18:25:54

@simonpali: négyet nyertek, Fideszes agyhalottkám!

en.wikipedia.org/wiki/Elections_in_Germany#German_elections_1871_to_1945

de hát az agyhalott, Fideszes paraszttól mi más is várható, mint, hogy a történelemhez sincs fingja.

és persze, ugyanúgy szántották be a demokráciát, mint Orbán. a párhuzam elég jó.

think-tank · http://libertarian.blog.hu 2018.04.10. 22:39:13

@simonpali: Kicsit el vagy tévedve. Ha már ennyire rajtam meg az MKKP-n kéred számon az eredményt (és nem azon a kétmillión, akik explicite a Fideszre szavaztak), akkor mondom, hogy listán szavaztam az MKKP-ra (akik, ellentétben a többi párttal, legalább azt jól csinálják, amire vállalkoztak), egyéniben átszavaztam, ellenére annak, hogy volt MKKP-s jelölt. Mondjuk tök mindegy, így is tarolt a fideszes.

think-tank · http://libertarian.blog.hu 2018.04.10. 22:40:24

@chicks_for_free: Igen, de hát ez Agyarország. Itt a politikus legfőbb dolga, hogy adjon.

A biztos utas 2018.04.10. 23:10:53

@Brendel Mátyás: Ez jo kerdes. Igazabol talan a stilusrol szol ez. Hogy ne legyunk baratsagosak olyanokkal, akik egyaltalan nincsenek bajban, csak jonnek a penzert. Egy Gyurcsany, Merkel, Szell Bernike nem fogja garantalni, hogy kint maradnak a szerencsefik. Nem is a kvotarol meg konkret szamokrol van szo, hanem a hangulatrol, ami fogadja az erkezoket.
Igazabol mindenki erdeke az orszagban, hogy csak az jojjon be, aki valoban bajban van. Szoval sok dolgot erdemes vegiggondolni...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.10. 23:48:00

@A biztos utas:

"Igazabol talan a stilusrol szol ez. Hogy ne legyunk baratsagosak olyanokkal, akik egyaltalan nincsenek bajban, csak jonnek a penzert."

1) A menekültek igen nagy része tényleg bajban volt.

2) Nyugat-Európa magyarok százezreivel barátságosak, pedig csak a pénzért mennek.

De 1) miatt nem lesz ez sokáig így, a geci népet ki fogják közösíteni. Senki nem szereti a náci pszichopatákat, és a magyaroknak ez lesz a híre. Meg fogjuk szívni, mindannyian, és leginkább a Fidesz szavazói fognak szopni, mert ők a leghülyébbek, ők a selejt.

A biztos utas 2018.04.12. 02:30:40

@Brendel Mátyás: Nem tamasztja ala tapasztalat azt, hogy a hozzank erkezett menekultek nagy resze tenyleg bajban lett volna, olyan bajban, amit mi BAJnak hivunk, olyan problemanak, amin ilyenkor illik segiteni. A jobb elethez, tobb penzhez valo jog nem letezik.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.12. 07:59:58

@A biztos utas: de, a statisztika ezt támasztja alá.

www.destatis.de/DE/ZahlenFakten/GesellschaftStaat/Bevoelkerung/_Grafik/Schutzsuchende.png?__blob=poster

Németországba 2015 és 2016 folyamán minimum 700 ezer ember jött tényleg Szíriából. Na most, ha te azt mondod, hogy a Szíriából idejött emberek többségének nem is volt mi elől menekülniük, akkor te egy ostoba, faszfej, geci Fideszes náci köcsög vagy, akit csak a valóság nem érdekel.

A biztos utas 2018.04.13. 08:02:51

@Brendel Mátyás: Nem mondtam ilyet, felesleges hergelned magad ilyen butacska modon, ahogy epp teszed. A hozzank erkezo menekultek 90%-a egyaltalan nem Sziriabol erkezik az utobbi evekben. Az meg hidegen hagy, mi van Nemetorszagban, nem ott elek. Aki bajban van, azon segiteni kell, ez a velemenyem. Sziriabol valoban olyanok jottek, akiknek nagy problemajuk van, jogosan kerik a segitseget. A magyar helyzethez viszont semmi koze a sziriaiaknak. Ha foglalkoznal a temaval, akkor tudnad. De te nem foglalkozol semmivel, csak jatszod a pukkancsot.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.13. 13:48:48

@A biztos utas:

"A hozzank erkezo menekultek 90%-a egyaltalan nem Sziriabol erkezik az utobbi evekben."

Faszt nem. Most igazoltam, hogy ez igaz volt Németországra 2015-ben és 2016-ban, és bizony azok rajtunk keresztül mentek oda, illetve akik hozzánk jöttek, azok oda mentek. Tehát 2015-ben és 2016-ban ránk is igaz volt.

Most már ahhoz képest kevés menekült jön hozzánk. De ha megnézed a bevándorlási Hivatal kiadványait, akkor például februárban

bmbah.hu/images/statisztikak/180327%20BMH%20Statisztika%202018%20febru%C3%A1r.XLS

5. lap

leginkább iraki jött hozzánk, nem szíriai, de hát irakban is van bőven olyan helyzet, hogy onnan jogosan menekülhetnek az emberek. És Afganisztánban és Iránban is.

És ha megnézed, akkor kiutasítanak sok szerbet, ukránt, és más balkáni embert, akik tényleg nem menekültek. De ezek ezelőtt is jöttek, és ezek olyan emberek, akik ellen a nácik furcsa módon nem is uszítanak. A nácik tehát pont azok ellen uszítanak, akik jönnek, tényleg menekültek, és akiket a kormány titokban azért mégiscsak inkább befogad. Csak közben meg az uszító propaganda tök ellentétben áll a valósággal, meg azzal, amit csinálnak.

Viszont az igazán sok ember, az a 2015-ös és 2016-os tömeg volt, azoknak nagy része szír volt, és Németországba ment. Ergo saját bevallásod szerint azok téged nem is érdekelnek.

Akkor mirefel a feszkó, te hülyegyerek?! Attól a havi egy tucat tényleges menekülttől félsz? Vagy attól a havi pár tucat balkáni néptől? Vagy mi?!

Kurva nagy a szar a fejetekben, és kurvára semmit nem tudsz, csak dől a mocsok a szádból.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.13. 13:53:17

@A biztos utas:

De, hogy egész konkrét legyek:

2015-16-ban nagyon sok bevándorló volt, ezek nagy része tényleges menekült volt, nagy részük szír volt, és elmentek Németországba. Ezekkel nem lehet bajod.

2016 óta alig jön pár bevándorló, tehát eleve mitől fosol.

2016 óta a bevándorlók egy jelentős része még mindig igazi menekült. Ezeket a kormány titokban befogadja (lehet, hogy elmennek Németországba). Ezekkel megint nem tudom mi a bajod.

2016 óta van még pár másfajta bevándorló, aki szerbek, meg ukránok, ezek nagyobb részt tényleg nem menekültek, ezeket az állam inkább kiutasítja. Viszont ezek azok a népek, akik azelőtt is jöttek, és akikkel még a náciknak sincs különösebben nagy bajuk. Tehát ezektől se tudom, mit fosol.

Összességében, mi a jó édes kurva anyádtól fosol, te barom?!

Csii 2018.04.14. 08:34:48

@Brendel Mátyás:

"Kurva nagy a szar a fejetekben, és kurvára semmit nem tudsz, csak dől a mocsok a szádból."

Szerencse, hogy te úriember vagy :D

A biztos utas 2018.04.15. 07:42:34

@Brendel Mátyás: En nem fosok a kurvaanyamtol, a te kurva anyadtol mar inkabb fosok, mert lehet, hogy nem csak egyet kolykedzett. A stilus maga az ember? :)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.15. 08:50:28

@Csii: én egy tökéletesen értelmes, rendes közember vagyok. Úr nem. A gecikkel geci vagyok, mert ezt így tartom helyesnek, erkölcsösnek, igazságosnak. Ha te a gecikkel kedves vagy, az a te dolgod, szerintem akkor te hülye vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.15. 08:52:38

@A biztos utas: ha a stílus maga az ember, akkor látogass el a migránsfóbiás barátaidhoz a 888-ra, és rá fogsz jönni, hogy a Fidesz szavazók és migráns fóbiások nagy része olyan ember, akitől te fosol.

Alaposan tökön szúrtad magad.

A biztos utas 2018.04.16. 06:58:22

@Brendel Mátyás: Gyalazkodj meg. Attol biztosan sok kedve lesz a muszlim tomegekhez itt barkinek, akinek eddig se volt. Ertem, hogy zavaro ez, nem a kedves, vendegeket olelo arcunkat adjuk, tenyleg kellemetlen. De ha megnezed, hogy mennyire elheto a muszlim bevandorlo - tomegek altal elfoglalt varosreszek szamunkra, akkor kijozanodsz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.16. 13:44:14

@A biztos utas: semmi baj nincs ezekkel a városrészekkel, soha nem is éltél ilyenben, a szaros tyúkólból nyomod a Fidesz fake newst.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.16. 13:45:07

@A biztos utas: ja, és a társadalom azon része dőlt be a fideszes agymosásnak, akinek a legkevésbé van fingja nyugatról és menekültekről.

HagymaCsípősMehet 2018.04.17. 09:07:53

@A biztos utas: Nem tudja, aki nem él ott. Hagyni is kell.

A biztos utas 2018.04.17. 09:35:03

@Brendel Mátyás: Eleg sok ismerosom el ilyen helyeken es igen csunya dolgokrol szamolnak be, ha tetszik neked, ha nem, ez az igazsag. Ha megpukkadsz, akkor is ez van, bocs.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.17. 13:43:46

@A biztos utas: én éltem olyan városrészeken, amelyek szerintetek no go zónák. hazudtok, és túloztok. persze, hogy bárhol is élsz, történhetnek veled dolgok, és persze, hogy vannak kevésbé jó kerületek minden városban. de ez eléggé szokásos dolog. a párizsi hely, amely szerintetek no go zóna például jobb volt, mint a nyócker.

A biztos utas 2018.04.20. 16:50:57

@Brendel Mátyás: Es ott vagy Matyas? Parizsban? Es elvezed? Remelem...
süti beállítások módosítása